Raahel Apsalon
Lääneranna Teataja toimetaja
Eesti Autospordi Liit tunnustas Eesti Rahva Muuseumis toimunud galal möödunud aasta paremaid ning juba teist aastat järjest õnnestus Jüri Hinsbergil koju tuua jäärajasõidu Eesti karikavõistluste esikoht võistlusklassis 2WD tagavedu, üle 2000 cm3.
Eesti karikavõistlused jäärajasõidus
Karikavõistlustel on arvestusklasse kokku 13, millest Hinsberg osaleb klassis 2WD tagavedu, üle 2001 cm3.
Võistlemiseks kasutatav auto peab olema kinnise kerega, kuid ei pea omama autoregistri numbrimärke ega omama tehnilist ülevaatust ja kehtivat liikluskindlustust. Võistlusalast lähtuvalt peab autol olema korrektne pukseerimiskonks.
Hinnatakse etteantud jääraja läbimist aja peale, kus igal võistlusel ehk etapil on 3 vooru. Lõplik paremusjärjestus saadakse võistleja kahe parema vooru tulemuspunktide summeerimisel.
Pühapäeval algas uus hooaeg
Jäärajasõidu Eesti karikavõistluste 2023. aasta hooaja esimesel etapil – pühapäeval, 29. jaanuaril Valgamaal Korijärvel -, ootas võistlejaid ees väga hea rada.
Hinsberg tuli hooaja esimesel võistlusel 6. kohale ning siinjuures selgitas ka suurimat muudatust varasemate aastate karikavõistlustega: “Möödunud aastaga võistlusjuhendis väga palju muutunud ei ole. Ainult rehvide osa; eelnevad aastad sõitsid kõik sama marki rehvidega. Sellest aastast vaba valik ning esimesel etapil ei olnud minu valik just õige.”
Päise pilt: Eesti Autospordi Liidu 2022. aasta hooaja parimate tunnustamine / Foto: Pille Russi