Koonga ja Lihula inimesed saavad rõõmustada uute bussiootepaviljonide üle. Talviti köetavad ning ootesaali ja tualetiga varustatud minibussijaamad on läbinud bürokraatliku kadalipu ning tänaseks avatud kõikidele reisijatele.
Pärnumaa ühistranspordikeskus hakkas minibussijaamade võrgustikku planeerima juba 2016. aastal, bussijaamad pidid valmima seitsmes eri asulas: Toris, Audrus, Kilingi-Nõmmes, Tootsis, Koongas, Lihulas ja Ares. Koonga bussijaam valmis tähtaegselt ning see avati reisijatele juba kevadel. Lihula bussiootepaviljoni ehitamine võttis aega, sest viimase väljanägemine on muinsuskaitsealast tingituna teistest pisut erinev. 8. oktoobril väljastati Lihula minibussijaamale kasutusluba ning alates tänasest, 13. oktoobrist on see avatud kõikidele reisijatele.
Tüüpprojekti järgi ehitatud ühekorrustelistes minibussijaamades on 24,5 m2 suurune köetav ootesaal, kus ühel pool asub jalgrattahoid ja teisel pool katusealune pingiga ooteala. Kotta mahub 20 inimest ja korraga peatub selle ees üks buss. Lihula bussijaamas jalgrattahoidu ei ole ning seetõttu on ta teistest ka pisut väiksem – 20,3 m2. Igasse minibussijaama on paigaldatud elektroonne lukk, mis hommikul ukse lahti teeb ning õhtul sulgeb, samuti on need varustatud valvekaameratega. Koonga bussijaama kasutajad on kindlasti pannud tähele ka elektroonilise tabloo, mis kuvab aega saabuva bussini, ka Lihulasse jõuab see tehnikavidin 3-4 nädala jooksul.
Kõigi seitsme ootekoja ehitusmaksumuseks kujunes ligi 700 000 €, millest ligi 5/6 tuli Euroopa arengufondist ning ülejäänud maksid kinni maakonna ühistranspordikeskuse omanikud ehk kohalikud omavalitsused.