Eesti Post andis täna, 16. märtsil teada, et osutab eriolukorra ajal postiteenust postkontorites ning iseteeninduskanalites ning sulgeb eriolukorra lõppemiseni Varbla ja Virtsu postipunktid.
“Jätkame eriolukorra ajal postiteenuse osutamist ainult nendes kanalites, kus saame ise tagada kõikide erakorraliste nõuete täitmise,” ütles Eesti Posti teeninduskanalite üksuse juht Eve Vuks. “Samuti vähendab postiteenuse ajutine peatamine postipunktides inimkontaktide arvu sealse töötaja jaoks, kes oma põhitöö tõttu niikuinii klientidega kontaktis on.”
Lääneranna vallas osutab kuni 1. maini 2020 postiteenuseid Lihula postkontor. Lähim pakiautomaat asub samuti Lihulas. Kuni 1. maini on ajutiselt suletud Varbla ja Virtsu postipunktid.
Inimkontaktide vähendamiseks postkontorites palub Eesti Post klientidel võimalusel eelistada iseteeninduskanaleid – e-poodi, kus saab postmargid ja ümbrikud tellida endale koju postkasti ning pakkide saatmiseks ja kättesaamiseks pakiautomaate.
Ühtlasi palub ettevõte võimalusel maksta klientidel postkontoris pangakaardiga.
Kõik postipunktidesse minema pidavad saadetised suunatakse maakonnakeskuse postkontorisse või pakiautomaati.
Igal kliendil on võimalik saadetis ka ise pakiautomaati suunata (suunamine on tasuta) või postikulleriga koju tellida, kus see kokkuleppel kliendiga kontaktivabalt edastatakse. Seda saab teha Omniva klienditeeninduse kaudu. Samuti on võimalik saadetiste hoiutähtaegasid tasuta pikendada nii postkontoris kui ka pakiautomaadis, et minna saadetisele järele endale sobivamal ajal.
Omniva pakiautomaadid asuvad õues, kus nakatumise risk on madalam. Pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastatakse pidevalt, kuid neid saab kasutada ka nii, et klient ei pea ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt kokku puutuma. Omniva pakiautomaadi ekraan on kasutatav kinnastega ning kauba tasumisel on võimalik kõikides automaatides kasutada kontaktivaba viipemakset.
Lisainfo Omniva kodulehelt
1 kommentaar